10 sierpnia, 2013

Informacje na temat 29.08

Cześć po raz drugi :)
   W ostatnim poście zapomniałam napisać jeszcze czegoś. Jest tego tyle, że nie wiem od czego zacząć... Ale może zacznijmy najpierw od konkursu (wyniki 29 sierpnia).
ZASADY:
1) Prace muszą być napisane przez Was, nie mogą być skopiowane z innego bloga.
2) Opowiadanie nie musi być długie, może być krótkie
3) Konkurs odbędzie się pod warunkiem, że weźmie w nim udział minimum trzy osoby.
4) Wysyłajcie swoje prace do dnia 25 sierpnia na email nicolett@onet.pl
5) Opowiadanie może być napisane na dobrowolny temat. Jeśli ktoś ma problem z wymyśleniem o czym, proponuję o napisaniu np. o swojej największej przygodzie w te wakacje :)

6) Bawcie się dobrze.

Chyba nie muszę mówić, że ostatnie jest obowiązkowe? Czekam na Wasze prace. Mam nadzieję, że konkurs się odbędzie, bo przygotowane mam już "przemówienie" na ten ważny dzień, a w nim jest już coś o konkursie ;*

        Pójdźmy dalej. Następną sprawą jest, że na email nicolett@onet.pl możecie wysyłać pytania do mnie i do bohaterów opowiadania :) Pewnie spytacie, o co z tym chodzi? Jeśli chodzi o pytania do mnie, to po prostu piszecie w emailu w tytule "Pytania do autorki" i zadajecie pytania, jakie tylko chcecie :) Na wszystkie odpowiem, pod warunkiem, że to nie będą wulgarne lub zboczone pytania. I od razu mówię, że nie dam swojego zdjęcia :)
       Jeśli chodzi o pytania do bohaterów, to robicie podobnie. Jedyne co, to w tytule emailu piszecie "Pytania do bohatera", a w treści piszecie jakiemu bohaterowi chcecie zadać pytanie i piszecie treść pytania. Również na wszystko odpowiem.
       Mam nadzieję, że nie zawiedziecie mnie i wyślecie kilka pytań :) No i oczywiście prace konkursowe oraz Wasze zdjęcia lub zdjęcia z opinią o moim blogu :) Ach, już nie mogę się doczekać tej rocznicy :)
                                                                                         Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz